miercuri, 11 ianuarie 2012

Goldish Brown make-up look :D

Hello, girls!
Pentru azi, am pregatit un make-up pe care-l puteti purta atat ziua cat si seara.
Am simplificat putin lucrurile si l-am realizat cu ajutorul unui fard cu doua nuante,asa incat machiajul a fost rapid si simplu de facut.

Am avut ca inspiratie imaginea urmatoare; e drept, ea reprezentand un look usor dramatic comparativ cu ceea ce eu am facut.

Sa incepem cu produsele folosite:
Pentru fata:

  • fond de ten calmant -Avon
  • blush din mini-trusa Beauty She
Pentru ochi:

  • fard de ochi duo Miss Sporty nuanta-208 Papillon
  • tus C'est tout Moi! -in black
  • rimel Avon superShock
  • creion ochi negru-Avon
  • primer e.l.f.
Pentru buze :

  • creion buze no name-in red
  • ruj Miss Sporty- red



   Si rezultatul se descrie cam asa:











  Si nu in ultimul rand, Buzele Rosii :) care definesc machiajul ca fiind unul de seara. Pentru a putea adapta machiajul  orelor din zi , rujul ar trebui inlocuit cu o nuanta Nude.



Si in incheiere, cateva poze de la finalul sesiunii de machiaj:D .







Daca vreti sa stiti cum am realizat machiajul pas cu pas, let me know and I'll do it! :)

Hope you like it, guys!

Kisses!

10 comentarii:

  1. Imi place machiajul,daca ai fi accentuat mai mult culoarea din pliu ,sa fie mai intensa ar fi accentuat si mai mult culoarea ochilor.pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi bine sa le postezi si pe pasi, cand si cum :*

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru sfaturi fetelorrr:*:*
    issa, o sa tin cont de acum inainte, oricum, ideea era sa fie un machiaj care sa poata fi purtat atat ziua cat si seara, din cauza asta nu am accentuat foarte tare ochii:)
    si Lau, data viitoare o sa fac machiajul pe pasi:*
    va pup, fetele>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta bine cu ruj rosu. Esti o frumoasa! :*

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. iii..criss foarte reusit...eu akm incerc sa experimentez cate putin din toate...voi incerca sa realizez si eu machiaje, insa nu prea am timp:(.. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. te inteleg perfect, eu sunt in sesiune dar parca nu ma pot abtine sa mai arunc un ochi pe aici:D
    succes la scoala:*

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc la fel, Miuri!
    esti o scumpa!
    multumesc pentru vizita si te mai astept:*

    RăspundețiȘtergere