vineri, 13 ianuarie 2012

What i got/bought lately :)

Asa cum spune si numele postarii, azi am sa va arat ce am primit sau cumparat in ultima vreme.
Nu sunt impresionante si nici multe insa sunt cateva lucrusoare pe care nu le mai incercasem si de care sunt foarte incantata.


Pudra RIMMEL- STAY MATTE -003 Peach Glow





Fond de ten REVLON ColorStay-180 Sand Beige




Doua luciuri LUOYS Paris - 3D Effet - primite cadou de undeva din Franta. Am impresia ca sunt niste replici pt Burjois Effet 3D(sunt foarte dragute insa, nuante superbe)


Gloss- L'OREAL Glam Shine Blush-152 rose blush

Acelasi LUOYS dar de data asta ruj. Nuanta superba, textura cum rar intalnesti si miros absolut delicios:X.


Nuantele sunt in ordine:     Lipgloss: L'OREAL GlamShine    
                        Ruj : LUOYS -933    
                        Lipglossuri LUOYS     





Balsam NIVEA
Cateva oje:







Blush MAYBELLINE-77 rose




Un eyeliner despre care nu auzisem inainte, insa foarte bun! C'EST TOUT MOI!



Cam atat pentru inceput. Sper sa imbogatesc lista pe parcursul anului!
Voi folositi vreunul din produse? Ce parere aveti despre ele?
Astept raspunsurile voastre!

Kisses!

12 comentarii:

  1. si eu mi'am luat balsamul Nivea azi, e super bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. super Criss...sper sa te ti de treaba :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alice! o sa incerc :D
      Ma bucur ca citesti ce scriu eu pe aici !
      te pup,te mai astept!:*:*

      Ștergere
  3. Cat de frumoase sunt lip glossurile. De unde le-ai luat? :D

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glossurile le-am primit de undeva din strainatate! sunt chiar super:)

      Ștergere
  4. Am vazut pudra si mi-am adus aminte ca si eu am nevoie de una si urasc sa plec in cautari!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O poti gasi in si in real, auchan supermarketurile mari.
    Asa ca atunci cand mergi la cumparaturi, iti va fi mai usor:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere!
    Linerul mi se pare foarte interesant, sa ne spui cum rezista ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc! intr-un post viitor ,cu siguranta voi vorbi despre el!

    RăspundețiȘtergere