joi, 16 februarie 2012

Cum ati petrecut Valentine's day? :)

Buna,fetelor!

                A trecut si cea mai asteptata sarbatoare a lunii Februarie, Valentine's Day!
    Unii am petrecut-o cu prietenii, altii cu iubitul/iubita , insa sunt sigura ca fiecare dintre noi s-a simtit minunat, s-a bucurat de miile de inimioare prezente unde priveai cu ochii  si valurile de dragoste care pluteau in aer.

Trebuie sa recunosc insa ca m-am amuzat copios, in timp ce ma aflam in cautarea unui cadou pentru prietenul meu, de dilema fara limite in care erau baietii doritori in a cumpara cadouri care mai de care mai feminine:)) pentru ale lor iubite, bineinteles.

Orasul era impanzit de buchete de flori, ursuleti, felicitari  toate spre deliciul nostru, al fetelor, care eram cu siguranta destinatarele uneia dintre bunatatile de mai sus!
      Si eu , ca si voi probabil, am luat o pauza de la invatat, chiar daca examenele ne preseaza si am profitat la maxim de soarele de afara! Asa ca in prima parte a zilei , am iesit la o plimbare in parc, o bataie micuta cu bulgari si o si mai mica sesiune foto cu prietenul meu!
Va las cu cateva poze:























 Seara , a fost timpul pentru gatit impreuna (e foaaaarte amuzant sa facem asta) si impartit cadouri!

Am primit spre surprinderea mea, ceea ce mi-a placut foarte tare, o pereche de ochelari de soare dupa care tanjeeeaam de ceva timp si bomboane de ciocolaata :x . La randul meu l-am cadorisit cu o pereche de manusi de piele foarte, foarte dragute (i-au si plaut ,bineinteles) si un mic simbol al Valentine's day: o inimioara rosie de plus!
Cadoul lui.


Cadoul meu.



Voi cum v-ati petrecut ziua de Valentine's day?
Astept povestile voastre cu mult interes!


Big Hugs!>:D<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu