vineri, 3 februarie 2012

Idei pentru Valentine's day! :D

Hello, girls!
M-am tot gandit la o postare potrivita evenimentului ce se apropie: Valentine's day !  Peste tot e mare valva ,toata lumea cauta idei pentru cadourile perfecte si poate cateva dintre noi sa gandesc la cinele speciale pe care le vor pregati!
Ei bine, in ajutorul acelora dintre voi care vor sa adopte ideea cinei si inca nu stiu cum sa aranjeze masa, vin eu! :D
Am facut putin research pe google, si iata ce mese  minunate  si aranjamente speciale am gasit:




Romantic si de efect! Lumanari, trandafiri si arome seducatoare, toate adaptate bineinteles dorintelor voastre , vor face din acea seara, una de neuitat!


O sticla de sampanie sau un vin rosu ,petale aruncate cu grija  incat sa gadile privirea  va garanteaza cadoul perfect pentru persoana iubita!




  Si pentru ca si voi trebuie sa fiti in acelasi ton cu atmosfera , o tinuta putin mai speciala decat ceea ce purtati de obicei , va capta instantaneu atentia iubitului.
  Iata sugestia mea pentru tinuta voastra:

Rochiile pot fi gasite aici .








Acestea fiind spuse, sper ca v-am oferit ingredientele unei seri ne neuitat !



 
Astept  cu drag ideile voastre in privinta acestei seri!

Hope you have fun! 
  
Kisses!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu