sâmbătă, 4 februarie 2012

Pinkie-Black Valentine's day makeup

Buna, fetelor!
Azi mi-am facut timp sa ma joc putin, m-am destins si desprins  de cartile care ma tot tin din lucru in ultima vreme!
Da, toata lumea a facut deja un machiaj, o tinuta , un ceva pentru Valentine's day ce urmeaza, asa ca ..de ce nu si eu? :))
Totusi, daca ieri v-am dat cateva idei pentru o cina romantica, azi am sa va prezint un machiaj pentru o petrecere in club,sau oriunde altundeva in oras! Asta pentru ca este putin mai strident decat ceea ce am purta de obicei acasa( insa pentru cele mai curajoase dintre voi, se potriveste perfect)!
M-am axat pe nuante rozalii,movuri,pana la negru in coltul extern al ochilor, pentru a crea acel efect de cat eyes pe care toate ni-l dorim!



















Daca va deranjeaza muntele de poze, let me know!:D


Sper sa va placa si sa va fie de ajutor machiajul!
Daca vreti sa stiti ce culori am folosit ,precum si machiajul fetei, astept sa-mi spuneti!
  


Big HUGS ! >:D<

8 comentarii:

  1. multumesc la fel!
    te pup si multumesc pentru vizita:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti frumoasa foc!
    Foarte dragut machiajul!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Nu ma deranjeaza absolut deloc numarul de poze. Chiar imi place ca ai pus mai multe. :)
    Ce fond de ten ai folosit? Se vede frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. huh, m-am mai linistit, credeam ca am exagerat:D
      am folosit revlon colorstay, de care sunt mai mult decat atasata:D
      te puup:*

      Ștergere
  4. superbb machiajj...si uh estii superbaa normalll:X:XXX:X_
    :*

    RăspundețiȘtergere