luni, 19 martie 2012

Cocktail inspired makeup- Mojito !


Hello!
 Saptamanile trecute am participat la un concurs de machiaj cu o tema foarte interesanta..si anume , machiaj inspirat de un cocktail! 

Concursul a fost gazduit de Deea makeup ,avand premii  foarte dragute!
Regulamentul concursului permitea inscrierea a doua machiaje ..ceea ce am si facut, acestea putand fi de zi ,seara sau fantezie!  Deci fara prea multe restrictii!

Asadar, am cautat sarguincios pe google poze cat mai expresive  ale unor cocktailuri  si m-am oprit  pentru primul machiaj la... Mojito!

Am mari emotii pentru rezultatul concursului care va fi afisat in una dintre aceste zile, si in speranta ca ceea ce am creat va avea success;)) , va prezint si voua rezultatul!



    
                     MOJITO, deci! 

Am incercat sa redau cat mai fidel nuantele cocktailului , si cam asa am procedat cu nuantele:




Am folosit:
  1. Trusa Sephora
  2. FDT Revlon Colorstay
  3. Blush Sephora
  4. Mascara Super SHOCK -Avon
  5. Gene false
  6. Tus negru-C'Est Tout Moi!
  7. Lipgloss Avon
  8. Creion negru-w7






   


Cam asa se prezinta machiajul!

Si pentru ca mi-a placut foarte mult tema concursului, voi incepe si eu o serie de machiaje inspirate de cocktailuri(acesta fiind primul)!


                      M-as bucura sa stiu parerea voastra in legatura cu acest make-up si deasemenea astept cu mare interes sugestii pentru urmatoarele!


                                                        Cam atat pentru azi!

                                                             Pupici! 

3 comentarii: