miercuri, 21 martie 2012

Cocktail inspired makeup- Tequila Sunrise

Bunaa!


Am revenit, asa cum am promis, cu cel  de-al doilea machiaj din seria celor inspirate din bauturile  fabuloase!

Acesta este deasemenea, un alt machiaj cu care am participat la concursul organizat de Deea beauty  ;insa din pacate, nu am obtinut decat mentiuni cu ambele!

Fara sa lungim prea mult vorba, pot descrie machiajul ca fiind o combinatie de culori arzatoare ce amintesc cu siguranta de diminetile  cu rasarit de pe plaja marii,sau dupa caz, ;)) de noptile albe petrecute prin cluburi, in aceeasi vara torida!


Si iata machiajul!



Am combinat culorile, astfel:



Am folosit:
  1. Trusa Sephora
  2. Gene false
  3. Creion negru w7
  4. Mascara Super Shock- Avon
  5. Blush-Sephora
  6. FDT-Revlon Colorstay
  7. Lipgloss- Sephora











                                                     Sper ca va place machiajul!


                          Astept parerile voastre , precum si sugestii pentru machiajele viitoare!

                                                            Pupici! :*

6 comentarii: