luni, 5 martie 2012

Orange heat !

Saluut!


Va servesc azi un machiaj ceva mai neobisnuit pentru mine! Asta pentru ca am folosit portocaliu si, hei, nu port nici haine portocalii, cum as putea sa ma machiez asa!:))

Dar am incercat si cred ca trebuie sa renunt la ideile mele preconcepute de a nu folosi anumite culori, doar pentru ca te scot putin in evidenta:D

In concluzile, o sa ma machiez cu toate culorile pamantuluuui!:))
Acum, spuneti-mi o parere:








Si daca aveti chef de un efect mai funky ;)) incercati un gloss mai ciudatel:


Hope you like it!
  Hugs>:D<



4 comentarii:

  1. Ce gloss ai folosit? :X
    Imi place machiajul si imi place ca mereu stii cum sa-ti scoti in evidenta acei ochi superbi!
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am folosit un gloss din trusa sephora. merci mult pt cuvintele tale! inseamna mult pentru mine:*

      Ștergere
  2. Cu siguranta nuantele cu subton rosu evidentiaza cel mai bine frumosii tai ochi.:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci, alex! esti o dulce si mereu voi avea de invatat de la tine!:*

      Ștergere