sâmbătă, 14 aprilie 2012

Glamour BOOM-makeup :)

Hello,girls!


Am lansat zilele trecute pe pagina de FB recent infiintata a blogului(o puteti vizita si like-ui  chiar aici) o poza a machiajului pe care l-am realizat!


L-am numit "Glamour BOOM-makeup "  pentru ca are un  efect glamour prin nuante si umbre si poate fi purtat cu succes in serile de sarbatoare ce urmeaza!







Accentul a fost pus pe ochi, buzele fiind nuantate cu un gloss baby pink din trusa Sephora.







Auriul metalic acopera mai mult de jumatate din pleoapa mobila, coltul extern fiind conturat in "V" shape cu negru carbon.
Negrul urca prin blending  in pliul ochiului, si pentru a-i da o tenta mai soft, adaugam cu pensula  cu care am adaugat acel high-light sub sprancene, un strop de albastru metalic.


Adaugam culorile folosite pe pleoapa superioara  si jos, iluminand coltul intern cu acelasi highlight folosit sub sprancene.


Punem genele false(care la mine s-au arcuit diferit la fiecare ochi in parte:( ) un strop de mascara pentru a uni genele naturale cu cele false si continuam machiajul fetei!:)









Ce credeti despre machiaj? I se potriveste numele?





Pupici <3



14 comentarii:

  1. woooow e supeeerb! Si tu esti asa frumoasa :X Te pup! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci,Lav! Ce sa mai zic eu despre tine!? esti o scumpa! te pup:*

      Ștergere
  2. E foarte frumos look-ul si bine executat. Cat despre tine, esti o draguta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur am sa il reproduc si eu odata:X este ..superb:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, este flatant pentru mine ca cineva vrea sa-mi reproduca machiajele! sa ma anunti cand o s-o faci! abia astept sa vad rezultatul! pupici!:*

      Ștergere
  4. reusit machiaj! :*
    am si eu doua intrebari:
    Genele false le aplici singura?
    Cat poti sa le tii?

    RăspundețiȘtergere
  5. merci frumos!:*
    genele false le aplic singura, da! pai poti sa le tii in functie de cat de bun este adezivul,cel mai mult le-am tinut 7-8 ore fara probleme, si la demachiere le-am indepartat foarte usor!
    Daca mai ai nevoie de explicatii, nu ezita sa ma intrebi! te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place enorm ceea ce faci! O sa trec pe la tine cand vreau un machiaj frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Siiim! merci frumos! oricand, cu mare placere! te pup>:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. este superb si de mare efect!iti sta f bine,bv!

    RăspundețiȘtergere