luni, 7 mai 2012

Natural make-up :)


Hello, girls!

Azi v-am pregatit varianta mea de machiaj natural,machiaj la care ma folosesc de nuante mate de ciocolatiu si vanilla.




Asadar, am inceput prin a-mi contura subtil spranceele cu un fard apropiat culorii firelor de par.
Aplicarea primerului(fond de ten +pudra ,in cazul meu) a constituit cel de-al doilea pas, urmand aplicarea fardului vanilla pe intreaga pleoapa.




Pentru a adauga putina profunzime ochiului si a complimenta culoarea irisului, am pus in pliu si putin deasupra, ciocolatiul despre care vorbeam.




Pentru a finalza, am aplicat un strat de mascara pe gene,crema,fondul de ten si blushul pe fata si gata!



 


                              Asta e varianta mea de machiaj pentru mers la scoala!



             Astept sa-mi spuneti daca va place sau nu, si varianta voastra de machiaj pentru scoala/serviciu etc!


                                                        Pupici !!!





4 comentarii:

  1. Imi place machiajul si imi plac enorm de mult ochii tai! Lumina e cam puternica in primele poze si nu-mi dau seama de prea multe, dar imi place :* Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vreau sa ma scuz, dar aparatul meu nu face cele mai bune poze la lumina artificiala:( ma bucur ca iti place totusi! merci pt vizita! te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. se zice ca da bine culoarea asta la ochii verzi...latine da...eu parca sunt convalescenta...

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) merci mult si nu fi asa dura cu tine! sunt sigura ca iti sta foarte bine:*

    RăspundețiȘtergere