sâmbătă, 26 mai 2012

Part II -Pantofii pentru banchet!

Hello!




Am revenit asa cum a promis cu postarea dediacata pantofilor pentru banchet!

Fie ca optam pentru modele indraznete sau clasice, trebuie sa ne asiguram ca pantofii alesi  ne vor permite sa ne simtim bine intreaga seara, fara sa avem probleme cu bataturile!

Asadar, principala regula pe care eu o aplic in situatii de genul acesta este sa echilibrez pantofii cu rochia!

Adica:

Daca avem o rochie complexa, cu un croi complicat, sau plina de paiete si mai stiu eu ce alte accesorii, este necesar sa alegem un model de pantof simplu!

In situatia opusa, o rochie simpla cere intotdeauna un pantof deosebit prin design, culoare sau accesorizare.


Important!
A nu se ignora aceesoriile propriu-zise, care trebuie purtate in echilibru cu restul tinutei!  
Simplu si frumos, sa spunem!




Sugestiile mele:








Va plac?

Ati purta vreunul dintre modelele de mai sus?
Astept parerile voastre mai jos!



Va pup!!!





5 comentarii:

  1. N-am purtat niciodata tocuri atat de inalte, dar imi plac la nebunie...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu n-as putea trai fara ele;)) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandalutele roz sunt superbe!;x

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt geniale,da! poate in viitor o sa ne permitem macat o pereche Louboutin pentru ca sunt superbe!:X

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca am fost singura la banchet fara tocuri :)))

    RăspundețiȘtergere