vineri, 8 iunie 2012

ASLAVITAL MINERALACTIV - Review

Buna ,fetelor!

In urma cu ceva timp,m-am inscris in campania de testare a noii game ASLAVITAL MINERALACTIV!
Asa ca am primit acasa un plic in care am gasit 4 tipuri de mostre, cate 2 din fiecare tip!


Imi cer scuze pt mostrele deja folosite pe care le-am fotografiat, insa unele dintre ele au fost atat de buneee, ca nu m-am putut abtine!

Cateva date despre gama asta:

Tratamentul pielii sensibile consta in utilizarea produselor special create pentru acesta, care trebuie sa fie hipoalergenice, fara coloranti si fara parabeni, precum produsele din noua gama AslaVital Mineralactiv. Programul de ingrijire AslaVital asigura o ingrijire completa a tenului, cu produse care raspund la un nivel foarte ridicat necesitatilor pielii la diferite varste, produse a caror eficacitate a fost dovedita prin masuratori instrumentale.
Pentru curatarea demachierea si tonifierea fetei se pot utiliza – Crema pentru Curatarea Fetei, fara sapun, Emulsia Demachianta Revitalizanta sau Apa de Argila Tonica si Remineralizanta.
Crema pentru Curatarea Fetei (fara sapun) asigura curatarea delicata a tenurilor sensibile, reduce liniile fine, ridurile si spoturile pigmentare, creste elasticitatea pielii, stimuleaza productia de elastina si colagen si previne actiunea distructiva a radiatiilor UV. Emulsia Demachianta Revitalizanta asigura o buna emoliere, hidrateaza pielea sensibila si creaza o senzatie placuta de catifelare si confort. Apa de Argila Tonica si Remineralizanta este un produs inovativ, pe baza de apa de argila care reda tonifierea tenului sensibil si il hidrateaza in profunzime, decongestioneaza si calmeaza pielea sensibila.
Pentru ingrijirea tenului, exista produse speciale de zi – Crema Intens Hidratanta SPF 15 si Crema Antirid Mineralizanta SPF 15 si de noapte – Crema Regeneranta Netezire Riduri.


Sa le luam pe rand:

GEL ANTICEARCAN-din gelul acesta am consumat doar o mostra, dar mi-a fost suficient sa il folosesc de cateva ori. Are o consistenta destul de lichida care iti permite utilizarea lui in cantitati extrem de mici.
In alta ordine de idei , mi s-a parut ca nu intra suficient de repede in  piele, si nici vreun efect nu am vazut(e drept ca e aproape imposibil sa sesizezi efecte dupa 3-4 utilizari).
In concluzie,gelul asta nu m-a impresionat!



CREMA ANTIRID MINERALIZANTA- crema asta mi-a placut pentru ca hidrateaza bine, insa trebuie deasemenea sa ai rabdare pana patrunde in piele! N-am observat efecte de vreun fel,deci nu sunt impresionata!





CREMA REGENERANTA,NETEZIRE RIDURI- minunatia asta mi-a placut la nebunie! Intra instant in piele, matifiaza, parca-mi inchide porii si uniformizeaza tenul!
Nu vreau sa spun cat de bine arata fondul de ten peste ea si cat de bine rezista!
Imi place si ii acord tot creditul! O vanez de cateva zile si in curand va fi a mea in varianta full size!:D






CREMA PENTRU CURATAREA FETEI(fara sapun)- vreau sa zic ca nu am folosit nimic mai bun decat crema asta de curatare! E asa soft, patrunde in profunzime si curata nemaipomenit! Pielea ramane curata, stralucitoare si cel mai important, HIDRATATA!
Mi-a placut enorrrrm  si la fel ca pe cea de mai sus,o s-o cumpar cu siguranta!





Cam asta ar fi parerea mea despre mostrele testate!

Daca si voi ati testat gama asta sau poate chiar o folositi, astept parerile vostre despre cum vi s-au parut!


                                                        Va pup!:*

Un comentariu: