miercuri, 6 iunie 2012

Periile faciale-Must Have....Tu ai una?♥

Dragele mele,

Azi am sa va povestesc despre noua mea obsesie in materie de ingrijire faciala..si anume ,periile faciale.

Fie ele manuale sau automate ,cu capete multiple sau unice,as vrea sa le am pe toate!
Obsesia asta a mea a inceput urmarind rutina zilnica a fetelor ce activeaza pe Youtube ,care laudau care mai de care aceste produse.
Cateva modele pe care le-am gasit:

Asta-i modelul Nuvita pe care l-am gasit la aproximativ 50-60 lei si pe care as vrea sa mi-l cumpar.

Am inteles ca peria asta se gaseste la Oriflame,la un pret accesibil: 15-16 lei.

zZeul produselor de curatare si cel mai mediatizat din ultima vreme, Clarisonic Mia,se spune ca e super bun si super scump in acelasi timp:)).


Periile astea manuale mi se pare super-cute ,insa n-am gasit pe niciunde! Daca aveti informatii despre asa ceva, please,tell me!!!!


Buburuza asta e de la Neutrogena si nu-i chiar o perie,insa exfoliaza la fel de bine! Problema e ca nu s-ar gasi pe la noi!

Si in sfarsit, peria Sigma, foarte controversata,care costa undeva la 150 de lei de pe siteul lor!



Toate periile astea au ca scop exfolierea,indepartarea celulelor moarte si regenerarea pielii,si ofera in acelasi timp un masaj facial ce ajuta circulatia sangelui si previne imbatranirea!




Acum va rog, daca ati vazut pe undeva astfel de perii,la un pret acceptabil, daca detineti sau va doriti si voi asa ceva, va rog sa-mi dati cat mai multe detalii in ceea ce le priveste,pentru ca sunt foarte  dornica de asa ceva!






Astept cu nerabdare  comentariile voastre!


Pupici!:*

3 comentarii:

  1. Si pe mine ma obsedeaza periile astea faciale! De fapt, dintre toate cel mai mult si mai mult, Clarisonic Mia. :))

    Am avut una mica, in genul celei de la Oriflame, dar nu stiu...nu am ramas impresionata... Dar vreau neaparat sa incerc un Clarisonic. Maybe this Christmas, daca reusesc sa strang bani pana atunci....:))))

    De tipul celorlalte, cu maner, am vazut prin Bamboo parca. Si am impresia ca si in Cora sau Carrefour....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa le incerc neaparat! Desi Clarisonic mia are cele mai bune cotatii ,e cam scump pentru mine si as incerca varianta mai ieftina de la nuvita!
    sper sa fie de bine! am sa va spun indata ce o sa o cumpar,daca merita inlocuita ciu clarisonicul:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am auzit de ele dar par interesante.

    RăspundețiȘtergere