miercuri, 31 octombrie 2012

OOTN- Blue night

Buna,fetelor!

 


Am tot amanat articolul asta,pentru ca ba nu aveam timp,ba inspiratie sa scriu randurile si sa pun cap la cap tinuta ce urmeaza!

Pentru ca am avut placerea deosebita de a incerca produsele magazinului REFASHION , am vrut sa va impartasesc si voua impresia mea despre seriozitatea si produsele calitative ale acestora!


Am primit acest sacou in primavara, insa n-am gasit prilejul de a-l purta decat tarziu, in vara!
Sacoul are un design deosebit si un material fin,de calitate!



M-a atras in special culoarea si croiul, potrivit atat pentru tinute elegante cat si casual!


Am asortat sacoul cu o rochita neagra, si  mi-am marcat talia cu o curea subtire, alba!






Tin sa multumesc inca o data magazinului on-line REFASHION pentru amabilitate , seriozitate si profesionalism!

Nu pot decat sa recomand si sa va invit sa vizitati  site-ul lor => http://www.refashion.ro/magazin-online/pc/home.asp


                  Sper sa va placaaa si astept cu nerabdare parerile voastre si sugestii pentru urmatoarele lookuri!


                                                                       pupiciiii:*





Cristina

7 comentarii:

  1. superb sacoul ...in special culoarea...e preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place im mod deosebit culoarea asta! Ma bucur ca-ti place sacoul, cei de la Refashion au mereu piese vestimentare deosebite!

      Ștergere
  2. Stiam ca esti o fata cu un suflet bun din comentariile pe care mi le lasai pe blog si felul in care comentai, dar pe langa toate astea mai esti si foarte frumoasa. Sacoul este frumos, dar pe tine e superb! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. andreea, esti o scumpa! merci mult pentru aprecieri cu mentiunea ca nici tu nu esti mai prejos! te pup si multumesc pentru cuvinte:*

      Ștergere
  3. Chiar imi place cum ai combinat piesele si curelusa alba vine perfect pe sacou:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw !!! Cu adevarat superba,iar sacoul il iubesc !

    RăspundețiȘtergere