marți, 15 octombrie 2013

Nails of the day ♥

Hello, sweethearts ! ♥


Sau ar trebui sa spun "nails of the week" si asta pentru am purtat aceasta culoare toata saptamana si cred ca ar mai tine inca o saptamana.

Nu, nu vorbesc despre OPI sau alta firma high end, ci despre comuna Gabrini in nuanta N 10 pe care v-am mai aratat-o si in postarea <Favourite FALL Nail Polish> ,o nunata superba de visina care arata bine in aceeasi masura si pe unghiile scurte si pe cele lungi.


Draga de ea a vrut sa ma contrazica pentru cele spuse in postarea trecuta despre rezistenta si s-a incapatanat sa-mi ramana pe unghii intacta si la fel de lucioasa.


Cred ca sunt o formula fericita si cu siguranta imi voi achizitiona si alte culori din paleta larga pe care o au.


Voi aveti oje Gabrini?


 Mi-ar placea tare mult sa stiu care sunt preferatele voastre!




6 comentarii:

  1. Am si eu aceeasi nuanta pe unghii si e preferata mea in toamna aceasta:d

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bestiale ojele de la Gabrini, am pus si eu mana pe cateva si-mi plac tare mult :) Foarte, foarte frumoasa culoarea :*

    RăspundețiȘtergere
  3. În colecția mea de oje e plin de Gabrini :D, am de la alb, crem, roz, roșu, vișiniu, albastru + cele cu sclipici auriu, argintiu și verde + care se dau 3D. Sunt foarte rezistente. Și eu o sa-mi mai achiziționez. Chiar o să caut și pe cea pe care o ai pentru că îmi place foarte mult cum vine:X

    http://lessismorebysimina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Simina! Ma bucur ca-ti place si cu siguranta imi voi mari si eu colectia! Pupici:*

      Ștergere