vineri, 22 noiembrie 2013

Gene false CupioLash- Review

Hello, sweethearts ! ♥

V-am aratat in ultima postare de tip Haul (aici) minunatiile de gene false cu care am fost rasfatata de catre Cupio.ro.


Cupio.ro este un magazin on-line complet care comercializeaza urmatoarele categorii de articole:
  • Manichiura
  • Gene
  • Extensii par
  • Airbrush
  • Make-up
  • Ingrijire par
  • Epilare
  • Ingrijire corp
  • Bratari
Daca sunteti interesate de una dintre categorii,cu siguranta aici veti gasi ceea ce cautati.

Pe mine m-au atras genele lor false si  am primit modelele :

1.Gene false banda CupioLash Forget-me-not


2.Gene false banda CupioLash Feelings




3.Gene false banda CupioLash Desire



Toate sunt din par natural si sunt extrem de bine fabricate.
Firele sunt atent inserate,distribuite perfect pentru a da ochilor o forma "cat eyes" like.
 Arata minunat cu machiaje de seara,adaugand un plus de drama.

Modelul de care am profitat cel mai mult este Desire, care are o lungime mai mica decat celelalte doua si arata foarte natural. Acest model este deja la cea de-a 6-a folosire si se comporta perfect. Genele s-au curatat usor si nu si-au pierdut forma.



 Acelasi lucru il pot spune si despre adezivul Darkness   primit, care mi s-a parut eficient insa mai slab comparativ cu preferatul meu DUO.
Totusi isi face bine treaba, tine genele la locul lor si nu trebuie sa va faceti griji in timpul purtarii ca acestea s-ar putea desprinde.
 Mi-am propus sa va arat genele intr-o postare de tip EOTN  viitoare,pentru a vedea efectul pe care-l ofera machiajelor.

Pret gene: 17 lei
Pret adeziv:18lei


In incheiere, va recomand cu caldura genele din par natural CupioLashes si sper ca acest articol v-a fost de ajutor.


Voi ati incercat gene Cupio?


 Care sunt preferatele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu