marți, 4 februarie 2014

MaybellineThe Rocket -Review

Hello, sweethearts ! ♥







Azi vorbim despre rimelul meu preferat din ultima vreme: Maybelline the ROCKET Volum Express.

Genele mele sunt relativ scurte si nu atat de bogate pe cat mi le-as dori, astfel ca sunt mereu in cautarea unui rimel care sa ma multumeasca din aceste puncte de vedere.



Dupa ce am incercat suratele: The Falsies Volum Express(care nu mi-a placut deloc,tubul este aproape intreg) si Maybelline Colossal (mi-a facut placere sa-l folosesc si-l voi recumpara pe viitor), am decis sa incerc si  the ROCKET , fiind influentata de valul de reviewuri pozitive ale fetelor din strainatate.



N-am facut o alegere gresita, spre bucuria mea, pentru ca aceasta mascara este aproape de perfectiune.
Este de un negru intens, cu o consistenta perfecta,care  face aplicarea o joaca de copil.
Genele sunt imbracate intr-un strat consistent inca de la prima aplicare,  conferindu-le volum, iar datorita periutei inovatoare de silicon,cu peri scurti, genele sunt rimelate chiar de la radacina.



Totusi, din punctul meu de vedere, aceasta mascara sta mai bine la capitolul alungire, lucru mai mult decat imbucurator pentru subsemnata,care tanjeste dupa gene infinite.



Exista totusi si un minus pentru acest produs: se transfera pe pleoape .
De regula,chiar daca nu port machiaj, aplic o pudra matifianta pe pleoape inainte de a aplica rimelul, insa in zilele calduroase,sau cand il port mai mult de 4-5 ore, chiar si cu pudra aplicata in prealabil,apar urmele inestetice de mascara.

Tousi, cred cu tarie ca varianta waterproof ma va scapa de acest mic inconvenient si astfel relatia mea cu domnul Rocket va dura o vesnicie!



Pret: ~32 lei
Cantitate:9.6ml


Ati incercat acest rimel? Va place?


Care este rimelul vostru preferat?

Kisses!:*






Un comentariu:

  1. Eu am varianta waterproof si nu-mi place, se aplica pe gene sub forma de bilute. S-ar putea ca tu sa te intelegi cu el, cine stie...

    RăspundețiȘtergere