luni, 26 octombrie 2015

It's animal print season! | Fashion Trends

Hello, sweethearts !




Cand afara toate-si schimba culoarea, cand asfaltul nu mai e de un gri banal, ci pictat in frunze aramii si galbene, cand cerul e mereu trist si gata sa planga - atunci stii ca a venit sezonul potrivit pentru animal print!



Eu iubesc animal print (si cand spun animal print ma refer la cheetah print si snake print cu precadere). Nu ma intelegeti gresit, chiar il port tot anul, insa toamna parca face parte din peisaj, se asorteaza cu tot ce vrei sa porti si mereu va da un umf! tinutei tale,oricat ar fi de simpla.

In fapt, mie asa imi place sa ma imbrac; simplu, curat, in culori neutre insa cu o pata de culoare sau un accesoriu accent.

Nu puteti da gres cu o tinuta all black si o curea animal print in talie, plus o pereche de cizme inalte de culoarea coniacului.



O esarfa cheetah print peste un pulover oversized si o pereche de cizme peste genunchi - outfitul perfect.

Puteti incorpora animal print in tinutele voastre in cele mai variate forme, de la pantofi, curea, esarfa -pana la manichiura sau geanta.





Puteti deasemenea combina printuri, daca sunteti mai curajoase!

Ador printurile toamna si incerc sa le port cat mai des si mai variat. Animal print nu este singurul print de care m-am indragostit pentru sezonul toamna iarna, mai am cateva trenduri favorite, insa vom vorbi mai pe larg intr-o postare viitoare! 

Voi cum purtati animal print? Sunt tare curioasa!



Kisses,

C.




3 comentarii:

  1. Esarfa imi place tare mult si la ceea ce am vazut trebuie sa fac si eu o astfel de achizitie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador printul leopard , esarfa e foarte frumoasa !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place animal print dar recunosc ca nu prea am haine de genul! Imi place esarfa ta

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere