duminică, 11 octombrie 2015

They're REAL Push-up Liner - Benefit | Review

Hello, sweethearts ! ♥







Astazi am sa va prezint un produs tare discutat in ultimele luni:  They're REAL Push-up Liner  de la Benefit.

Am acest produs inca de cand s-a lansat si am avut timp suficient sa-l testez si sa imi fac o parere despre el.

Am avut si inca folosesc produse Benefit de care sunt total indragostita, insa acest tus nu mi-a fost bun prieten.

Linerul They're REAL, este un liner gel cu o formula waterproof foarte rezistenta. De cele mai multe ori, acest aspect este un plus , un lucru pe care-l cautam la un produs, insa rezistenta acestui tus gel este beyond this world.

Nu am cumparat si demachiantul They're Real , insa pot sa va garantez ca greu vreun demachiant incercat de mine i-a facut fata! Ok, vreau ca produsul sa reziste, insa nu-mi doresc un tatuaj!

Ah! Si nu cred ca v-ar placea sa gresiti linia de tus cu acest produs! You can't fix that sh*t!

Continuam cu un alt aspect, care mi s-a parut revolutionar si anume : aplicatorul! Are un sistem de aplicare ingenios care face aplicarea liniei de tus mult mai usoara si fool proof. Are un sistem de dozare foarte precis , care impiedica pierderea inutila a produsului.






Ideea acestui tus a fost geniala, formula, nu una foarte fericita! In fapt, nu cu mecanismul am o problema ci cu gelul in sine.
Desi este de un negru absolut, este mat si pare tot ce ti-ai dorit vreodata, aplicat pe pleoapa si purtat cateva ore, incepe pur si simplu sa se faramiteze si sa cada pe obraz.
Este o formula parca prea uscata, care-ti da batai de cap chiar si la aplicare... de aceea, am invatat sa-l incalzesc putin intre palme inainte sa-l folosesc, astfel capata o consistenta mai cremoasa, mai usor de folosit.

Este foarte posibil insa ca daca cumparati acest tus la momentul actual sa aveti parte de ceva putin diferit, pentru ca odata cu lansarea noilor nuante, au si schimbat putin formula. Nu am recumparat tusul, deci nu pot garanta, insa nu cred sa fie schimbari majore - desi mi-as fi dorit.

Pretul, este un alt minus. Nu cred ca merita cei 24$ , mai ales cand exista pe piata produse care costa extrem de putin si sunt incomparabil mai reusite.

 Dar despre acest aspect, daca sunteti curioase, vom vorbi intr-o postare viitoare.


In concluzie... imi place aplicatorul, imi place dozarea, imi place intensitatea culorii , insa nu si formula-prea uscata, greu de lucrat cu ea!




Kisses,
C.






6 comentarii:

  1. Benefit-urile sunt preferatele mele!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iubesc produsele Benefit, dar cu acesta nu m-am inteles deloc! :(

      Ștergere
  2. si chiar ma tenta sa il cumpar, bine ca am citit ca nu merita..esta cam scump si imi parea rau de bani

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca se gasesc variante excelente la preturi foarte mici , cum ar fi eyelinerul gel de la Maybelline. Dar am sa vorbesc mai multe despre el intr-o alta postare! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi se pare scump si nici cantitatea nu ma da pe spate, asa ca as prefera sa investesc in altceva ;) Faptul ca se faramiteaza e un mare minus pentru pretul pe care-l platesti. Mie mi-a placut rimelul They're Real, cred ca a fost cel mai bun rimel pe care l-am folosti pana acum :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am incercat rimelul, dar ma tenteaza. Raportul calitate-cantitate/pret ne dezavantajeaza in ce priveste eyelinerul, intr-adevar.

      Ștergere